Overspannend

In de mechanica en constructieleer komt men vaak de term ‘overspanning’ tegen. “Een overspanning is de ruimte die door een dragend constructiedeel wordt overbrugd.” Commissie Overspannend is het bestuur van s.v. Trifonius en is sinds het studiejaar 2014-2015 opgebouwd uit 7 leden. Het 27e Bestuur van s.v. Trifonius bestaat uit: een voorzitter, vicevoorzitter, penningmeester, secretaris, commissaris intern, commissaris extern en commissaris schoolzaken.

Het bestuur is verantwoordelijk voor het leiden van de studievereniging. Wat inhoudt dat zijn zich bezig houden met de ledenadministratie, de communicatie met de leden, school, bedrijven en sponsoren en de financiële gezondheid van de studievereniging. Het bestuur zorgt tevens voor vooruitgang van de vereniging en bouwt toekomstplannen om dit te realiseren. Het bestuur wordt ieder jaar opnieuw gekozen uit de leden.

De ledengroep van de studievereniging groeit gestaag, waardoor s.v. Trifonius steeds meer een begrip wordt binnen Arnhem, de HAN en bij bedrijven binnen de branche van Built Environment. Deze groei wordt doorgezet met het huidige bestuur door de betrokkenheid met leden en bedrijven te vergroten en de vereniging te professionaliseren. Met de bestaande leden plus de maar liefst 100+ (actieve) eerstejaars leden zijn we ervan overtuigd dat s.v. Trifonius een leerzaam jaar gaat meemaken van groei en plezier.

Als afsluiter van een bestuursjaar organiseert Overspannend het Hutje Op De Hei weekend. In dit weekend worden alle commissieleden bedankt voor een jaar vrijwillige inzet voor s.v. Trifonius.

Dit jaar wordt commissie Overspannend vertegenwoordigd door de volgende leden:

• Voorzitter: Kirsten Hermans, Bouwkunde ‘20-‘21
  • Vicevoorzitter: Mats van Kleef, Bouwkunde ‘20-‘21