Voorzitter

¡Hola! Ik ben Kirsten Hermans. Ik ben 22 jaar oud en zit nu in het laatste jaar van de opleiding bouwkunde. In mijn vrije tijd kan ik niet stilzitten en houd ik ervan om te sporten en de gezelligheid op te zoeken. Inmiddels heb ik verschillende functies binnen Trifonius mogen vervullen en aankomend jaar mag ik de trotse voorzitter zijn van het 27e bestuur!

Samen met mijn bestuursleden heb ik een aantal punten opgesteld waar wij dit jaar extra aandacht aan willen besteden:

•             Door meer aandacht te geven aan de nieuwsbrief en social media (zowel de Instagram als Linked In) hopen wij het beeld naar de buitenwereld te verbeteren en te professionaliseren.

•             Door maandflyers en periodeplanningen te introduceren zal het duidelijker zijn welke activiteiten er georganiseerd worden en hopen we natuurlijk dat er meer van jullie mee gaan!

•             Door activiteiten te combineren en beter te kijken naar de verdeling in het schooljaar willen we kwaliteit boven kwantiteit stellen. Zo zal iedereen meer uitkijken naar de volgende activiteit en zal de opkomst hoger zijn.

Een van de belangrijkste punten is en blijft het open zijn en klaarstaan voor iedereen. Alle BE-studenten zijn welkom bij onze vereniging want iedereen verdient een leuke en gezellige studententijd!